onsdag 29 september 2010

Promenad i solen!

Prinsen och jag har precis tagit en långpromenad i höst solen,hur skönt som helst!
Nu sover han gått i vagnen utanför fönstret och jag dricker kaffe och bläddrar i HM katalogen!
Såg när jag var ute att det börjar bli väldigt mycket eklöv på tomten nu så det blir nog att ta fram krattan snart! Eller så får S gör det :-)

Invigde mina nya fina boots på promenaden,hur sköna som helst!



Prinsen mössa som jag beställde hem från Geggamoja hade dumpit ner i brevlådan idag med, tror den blir kanon!

Ikväll är det tjejkväll i Tallboda hos Anna på schemat och det ser ut som alla kan komma,mysigt! Var så länge sen vi sågs allihop nu och då två av mina vänner,Strand och Frida nyss har varit i London så blir det nog en hel del svallrandes och skrattandes ikväll!!
Prinsen får vara hemma med sin pappa och mysa ikväll så får jag dessutom lite egen tid!!

- Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Snygga Roots-boots. Själv köpte jag dem i söndags.

    SvaraRadera