torsdag 23 september 2010

Kvällsuppdatering!

Idag har vi haft en heldag i Ekängen jag och prinsen.Vi har promenerat i solen,myst,fikat,badat och lilleman har premiär åkt rutschkanan i lekparken.Jag tror han tyckte det var kul men han var nog lite i chocktillstånd tror jag.Han log stort mot mig samtidigt som han såg totalt livrädd ut!

När S kom hem blev det en tur till posten för att hämta min fina Odd Molly klänning som jag klickat hem på nätet. Den var precis lika fin på som jag hade hoppats, lovely !
Ikväll har jag beställt en fin trasmatta till hallen på övervåningen som nu är färdigmålad. Blev en svart och vit mönstrad,otippat eller hur!!

Imorn blir det träff med bästa tjejerna och finaste ungarna i stan igen och på kvällen blir det fredagsmys med rödvin och god mat! Ser ut som det kommer bli en bra dag i mina ögon :-)

Men nu är det dags för sängen här,godnatt!




- Posted from my iPhone


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar