torsdag 2 september 2010

En dag på stan!

Idag tog prinsen och jag det lugnt på förmiddagen.Vi lekte med nya favorit traktorn,åt majskrokar,vilade och pussades och busade massor!!Vid tolv premiär åkte vi buss in till stan för att träffa syster och Nora&Klara. Jag kittade upp nya vagnen med en shopping krok för alla påsar man samlar på sig under en dag på stan :-) och nya fina blommor! Klara var superduktig och drog ut en tand utan ett pip och medans hon gjorde det så agerade jag,prinsen och Nora matbud åt S som satt lite tajt till på jobbet!
Efter promenaden på stan så blev det ett snabbt stopp hos syster och när S sen slutade jobbet blev det en tur till Onoff för att titta ut en ny tv.Ingen tv följde dock med hem men däremot en fin grön korg från Rice som ska agera förvaring i prinsens rum. Längtar tills det är färdig målat så jag kan piffa och prinsen kan flytta in!
Ikväll har jag suttit framför tv:n med en kopp the och bara kopplat av men nu är det dags för sängen i vårt nya fina sovrum!

Imorn är det fredag,underbart!Det firar vi med en lekdate i Tallboda med alla fina tjejer och tillhörande småbarn :-)


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar