tisdag 7 september 2010

Jeansshopping och Bröllop

Idag hade vi en lugn och skön förmiddag jag och prinsen, jag plockade upp kartonger och han gick lös med traktorfavoriten. Vid två kom Josse, Ludde, Helen och Elsa och hälsade på, mycket, mycket uppskattat! Blev kaffe, saft och köpekladdkaka till tjejerna, usch och fy för mig, ska bli ändring så fort vi får vårt nya kök, jag lovar !!!
S har vart på jobbmöte hela kvällen så jag fick egen tid framför tv:n när prinsen somnat. Hoppas verkligen han sover bra inatt, tyvärr är han inne i en VÄLDIGT dålig sovperiod. Sover helst inte alls utan vaknar mer eller mindre nästan varje timme, hoppas detta vänder och går över snart...
Hjälpte visst inte att han fick eget rum :-(...

Idag beställde jag också hem ett par helcoola jeans till prinsen från Kidelin.se. Ett par Nova Star Harem, oj så fin han kommer bli!Blev så inspererad av en tuff liten tjej med sånna på öppna förskolan igår! Fina och bekväma, kan det bli bättre!


Och på torsdag är det klädparty hos Palm med märket Gangstar som också har massor fint till dom små så det kan nog hända att prinsen får nåt fint därifrån att ha till dom nya jeansen!

I helgen ska vi ner till mysiga Skåne för att gå på bröllop, ska bli så kul. Måste bara hitta smycken och lämna in skorna för uppiffning hos skomakarn ! Prinsen ska vara hemma hos mormor, morfar,moster och kusinerna. Känner ingen som helst oro utan vet att det kommer gå hur bra som helst. Hoppas bara att mormor får sova nån timme på natten...
Att S och jag ska få en natt själva på hotell känns ungefär hur lyxigt som helst, att få sova ut och äta en god och lång hotellfrukost, längta är bara förnamnet! På vägen hem från Skåneland så ska vi också stanna till i Malmö för en fika hos bästa, bästa faster som vi inte träffat på länge!

Nu blir det sängen för min del och jag hoppas på några timmars sömn iaf!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar