måndag 20 september 2010

Lugn dag hemma!

Idag har prinsen och jag en riktig slappardag här hemma. Vi myser,leker,pussas,rullar boll och tvättar lite! Nu har han precis somnat för en eftermiddags nap så jag ska passa på att surfa runt lite efter fina lampor tänkte jag. Tine K och Day Homeär ju storfavoriterna men ska se om jag kan hitta några andra fina också från andra märken!

När S blir utsläppt från banken blir det en tur till Babyproffsen för inhandling av åkpåse till prinsen.Kan inte bestämma mig för om jag ska ha en helt svart från Mountain Buggy, den som "hör till " vagnen eller en blanksvart från Brio... Båda är jättefina,måste prova vilken som passar bäst helt enkelt!!
Hoppas på en tur till Plantagen med för lite blomstershopping till alla tomma fönster här hemma!

Ikväll sen blir det fix och don i vår "walk in closet" för min del. Kartonger ska packas upp och det måste organiseras där inne!
För S del så fortsätter nog målningen av trappen och hallen på nedervåningen!


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Hallå!
    Såg att du tänkte köpa åkpåse, vi hittade en från teutonia som passar vagnen (kanske att den är lite hal). Den har dubbla lager så man kan ha den som en sittdyna, sovsäck, vindskydd eller om det är superkallt kan man har båda lagrerna. Bara ett tips! Hoppas du hittar nån du blir nöjd med.

    SvaraRadera
  2. hej jenny!
    aha den lät ju kanon! för vår del blev det mountain buggys egna. Var sugen på brios som sagt men jag tror inte riktigt att den hade passat lika bra med alla remmar som deras egna gör!
    nu är det bara vinterkläder och skor som skall inhandlas till lillen med, dom är ganska dyra i drift för att vara så små :-)

    hoppas allt är bra med dig och lilla pyret, jag följer er på bloggen!!

    kramkram

    SvaraRadera