torsdag 2 februari 2012

Avbokad fika&förkylning

Efter ett samtal med en läkare på rygg & ortopedi avdelningen som jag låg inlagd på så verkar det nu som att jag kommer att vara fortsatt sjukskriven hela februari ut. Han skulle bara stämma av med min läkare som skrivit mitt första intyg. Har aldrig varit sjukskriven i hela mitt liv, tack och lov, så detta känns väldigt ovant. Men jag gissar att dom vet vad som är bäst för min rygg och jag tror som dom att vila är den enda rätta medicinen i detta fall!

Nu över till lilleman som har snubblat ute på gården på dagis och fått ett litet sår på kinden. Han går nu runt och säger ajaj, pekar på såret och ser allmänt lidande ut! Sött som socker :-)


Imorn skulle jag haft fina vänner med barn här på fika på eftermiddagen men var tyvärr tvungen att ta mitt förnuft till fånga och boka av :-( Kan knappt andas genom näsan, har sovit 50% av dagen, har huvudvärk och orkar knappt sitta upp i soffan..
Får bli en fika nästa vecka istället helt enkelt, då ska min förkylning nämligen var som bortblåst har jag bestämt!!

Nu kaffe i soffan med älsklingen sen i med nya lakan i sängen och en godnatts sömn!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar