onsdag 8 februari 2012

Dags för jobb igen!

Ännu en dag hemma med snuvig prins. Men nu känns han mycket piggare och har varit feberfri i två dagar så vi hoppas han vaknar pigg och glad imorn för då blir det dagis igen! Man märker att han har sååå mycket energi i kroppen och här hemma kan inte få utlopp för den på samma sätt som på dagis! Efter några små duster där bland annat smulad riskaka över hela hallgolvet och en hel del andra hyss var inblandade så slutade prinsen så här....


Men efter lite pussar och kramar så var vi vänner igen :-)

Mitt läkarbesök igår resulterade i att jag från och med idag är halvtids sjukskriven fram till mars så imorn blir det banken igen för min del då även mina bihålor känns mycket bättre! Känns faktiskt riktigt kul att få komma tillbaka några veckor innan den riktiga mammaledigheten börjar då jag trivs mer än bra på mitt jobb och har saknat kontoret massor under dessa veckor hemma! Kommer jobba drygt 3tim om dagen vilket jag tror kommer göra min rygg enbart nytta! Att gå hemma heltid hade jag nog blivit knäpp av!!
Så nu blir det att rota fram sminkväskan och bankkläderna igen efter dryga två veckor hemma i mysbyxor :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar