fredag 3 februari 2012

Bihåleinflammation, check!

Detta känns som ett skämt..Måste gjort något väldigt hemskt mot någon för nu toppar jag alla mina krämpor med lite härlig bihåleinflammation också , grrrr..!!
Har ju varit genomförkyld i över en vecka och igår kom värken krympande i kinderna och överkäken.. Just nu känns det som tandvärk i samtliga tänder i överkäken och näsan är mer än täppt..
Ingen tid hos läkare då man måste ha feber för att få det och det är väl det enda jag inte har just nu!! Blir självbehandling med kortisonnässpray och panodil, hoppas innerligt det hjälper så det vänder snabbt!!

Har skickat mannen att handla i princip allt gott man kan tänka sig så som godis, glass, dipp och grönsaker, här ska självömkas så det står härliga till!! Känner ju egentligen ingen smak alls i princip så skulle ju lika gärna kunnat ätit en tallrik fil, men men...

Prinsen leker iaf snällt som en liten ängel i sin lekhörna med alla sina saker så krassliga jag kan ligga på soffan och tycka synd om mig själv, bästa ungen är han vår fina Hugo!


Dags för att snyta näsan för ungefär 148:e gången idag och sen blir det fredagsmys här!

-Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Guuuuulliiiiig han é! Jag längtar tills jag får latja med honom snart!

    Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Han längtar efter sin farbror oxå! Dags att du och Sofia kommer och hälsar på oss nu!!

    SvaraRadera