onsdag 22 februari 2012

Födelsedag!

Idag är dagen då jag blir hela 29år! Dagen började med skönsång av mina två älsklingar, eller nja en sjöng och en tittade mest på skrattandes och undrade vad pappa höll på med!
Finfina paket hade dom med sig också! Den perfekta väskan/skötväskan med favorit elefanterna på från SvensktTenn låg i ett paket och i ett annat presentkort på en uppsättning träningskläder! Bättre än bra då det ska hårdtränas när lillpluttan är ute och då först och främst promenader med vagnen! Var även ett paket från bästa svärmor&svärfar och Stefans bror och flickvän med och där i låg porslin från fina serien Mon Amie! Första delen i träningsoutfiten blev nya skor och dom hittades redan idag efter jobbet och är ju bara så snygga!


I brevlådan idag låg ännu en present, ett chokladbud från Årekonfektyr !!Gissa om jag blev glad, det var Stefans fina syster med familj som budat ända från Dubai, tack så jättejätte mycket :-))


Nu har det ätits önskemat här i form av Wienerschnitzel,underbart gott! När prinsen sen somnat blir det prinsesstårta! Dagen har som ni kan se varit mer än lyckad!!

På fredag sen blir det födelsedagsmiddag med mamma, pappa, syster och Jonte!

Nu läggning av bästa prinsen!

- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Skorna är inte bara snygga, av erfarenhet (vilka skor har inte jag liksom, hehe ehh) kan jag säga att de är snabba också :)
    Grattis igen!!

    SvaraRadera
  2. Blir man smal snabbt av dom oxå?? Det är ju faktiskt det enda viktiga :-))

    SvaraRadera