torsdag 9 februari 2012

Me like shopping!!

Så här går det när jag varit instängd i nästan 3v och sen får egentid på stan i alla butiker :-)








Det som fick följa med hem till lilla pyret i magen var ett par underbart fina randiga byxor från Newbie med matchande mössa, vita strumpbyxor i storlek 50-56 ( huuur söta är dom inte!) rosa och vita byxor och bodys i storlek 50-56 och dessutom ett par helt underbara korall färgade shorts och en prickig klänning till sommaren! Prinsen fick ett par finfina tröjor även han såklart och jag fick till och med med mig nåt hem till mig själv!
En ljuslykta från Iittala av modellen Kastehelmi som dom precis börjat producera, sååå fin! Kul att kunna blanda upp dom gamla trotjänarna Kiwi med nåt nytt!


Blev en i klarglas men dom i grått skulle med mer än gärna få flytta in här hemma!

Idag var ju första dagen på jobbet också efter sjukskrivningen och det var superkul att vara tillbaka! Mindre kul att gå igenom en överfull mailbox och postfack...
Jobbade drygt tre timmar och känner nu att ryggen är betydligt tröttare och ömmar mer än den gjort de senaste dagarna. Men jag är säker på att det blir bättre och bättre för varje dag och att detta bara är bra för ryggen! Måste ju vara tokstark i ryggen inför förlossningen ju :-)

S ringde precis och önskade få köpa pizza med sig hem efter jobbet, jag är av någon anledning inte alls sugen på det så jag avböjde och tar en tallrik fil istället, känn på den :-)!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar