lördag 4 februari 2012

Krasslig lördag!

Denna lördag har spenderats inomhus för vår del. Min bihåleinflammation gör mig såå trött och igår kväll vid läggning och inatt har prinsen haft 39graders feber så vi har tagit en lugn inne dag! S har bakat bröd och prinsen har lekt med sitt lego och sina brio tåg! Mellan mina vilostunder på soffan så har jag haft städmani och diskat och putsat varenda pryl i köket! När jag börjar har jag väldigt svårt att sluta...
Har även diskat alla våra ca 15 kiwilyktor så nu lyser dom finfint igen utan minsta lilla stearin fläck , me like :-)
Lunch idag blev hamburgare från Max, som jag har längtat efter skräpmat efter att varit instängd i ca två veckor!
Nu blir det lite vila på soffan igen en stund, täppt näsa och värk i käken är inge kul :-(

Avslutar med nåt mycket roligare och finare, triss i turkost!!Har just nu fastnat lite i barnklädesträsket på nätet efter att inte kunnat gå i butiker på vääääldigt lång tid !!









- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar