torsdag 1 mars 2012

Fönster & städning!

Fönsterputsning beställd, check!
Egentligen är det väl sånt man verkligen ska göra nu för att sätta igång allt men kände att ett glas champagne som igångsättning lockade mer :-)
Nästa fredag kommer en snäll människa och putsar alla våra fönster, helt underbart! Nu när solen lyser in på dagarna så får min pedantiska sida nästintill panik när man ser hur fönstrena ser ut....
Dessutom har vi bestämt oss för att anlita någon/några för en stoooor vårstädning här hemma, can't wait!! Själv dammsuger jag varje dag och plockar, torkar och dammar nästintill varje dag då jag inte klarar oreda och stök.. Så att få nån som kommer och gör en helrengöring av huset känns helt underbart!

Nu blir det mannens ubergoda köttfärsås till middag och sen blir det "hemmagjord" pedikyr då mina fötter skriker efter uppmärksamhet!!

By the way så kommer dessa klassiska RayBan Aviator finingar i guld att sitta på min näsa i sommar!


- Posted from my iPhone

2 kommentarer:

  1. Å vad härligt! Det är verkligen sååå tråkigt att tvätta fönster. Här hemma har vi massor av fönster och stora är dom, dessutom k
    Bör alla öppnas och tvättas innuti.... Blä!

    Vi hyrde storstädning och det blev så rent att vi knappt vågade röra sakerna :-)
    Men fönsterputsning ska jag nog fundera på!

    SvaraRadera
  2. Ja det ska bli så skönt med en riktig storstädning utförd av proffs dessutom :-)
    Torka lister och sånt är ju inte direkt det roligaste man kan göra...

    SvaraRadera