fredag 23 mars 2012

Lillebror är här!!

Så blev det äntligen dags för den lille i magen att titta ut!!
Började med väldigt oregelbunda värkar i onsdagskväll vid 21 som snabbt gick över till regelbundna värkar med ca 5min emellan så fort jag gick och lade mig vid 23! Mamma och pappa kom vid 00 och jag och S var på US vid 00.30!
Förlossningen gick snabbt och jag klarade mig på lustgas hela vägen! Vid 03.15 började krystvärkarna och kl 03.25 så kom vår älskade skatt ut till oss och det var en liten POJKE!!
Detta kom som en stor chock då vi tidigare fått veta att det skulle vara en tjej i magen!! Han är världens finaste och är en identisk kopia av sin bror! Deras läppspalter ser identiska ut vilket är väldigt märkligt!! Detta känns dock underbart då vi vet exakt hur fint detta kommer att bli när plastikkirurgerna gjort sitt!!
Han är världens snällaste och äter och sover mest!! Nu längtar vi enormt efter vår Hugo och hoppas vi kan lämna BB så snart som möjligt så vi får åka hem och pussa på honom och visa upp hans lillebror!!





- Posted from my iPhone

3 kommentarer:

  1. Men vilken överraskning att det kom en liten pojke!!! Ha ha detta kommer han ju gå höra i framtiden ;) så fin han är! Stort grattis till er lilla guldklimp!

    SvaraRadera
  2. GRATTIS!! Skönt att höra att allt gick bra, och va kul för Hugo att få en lillebror :-). Kram från Katrin

    SvaraRadera
  3. Stort grattis till en liten pojke till!! Vilken överraskning!! Kul att läsa att allt gått bra och ganska fort. Visst är det skillnad med andra barnet! Kram kram

    SvaraRadera