söndag 18 mars 2012

Jacka & koja

Denna söndagsförmiddag har spenderats ute på tomten! Så skönt, ingen direkt sol tyvärr men inte alls kallt utan bara uppfriskande! Prinsens mormor kom förbi med fikabröd så det blev kaffe, bulle och festis ute, mysigt! Efter fikat rensade jag mossa mellan plattorna och mamma och S fixade i rabatterna medans prinsen mest rymde på sin bobbycar!!! Snart blir det löplina runt magen på honom :-)
Invigde min nya finfina parkas idag som min snälla sambo skämde bort mig med på stan igår :-) Det blev denna gröna från Dobber och jag är sååå nöjd! Jag har dock luvan inrullad i kragen då jag inte är stort fan av luvor på jackor...


Nu har prinsen sovit klart sin nap så det är dags att smyga upp till honom och pussa på honom tills han vaknar!! Sen blir det mellis och jag kan tänka mig lek i hans nya koja :-) Inte det snyggaste jag sett (och den passar inte riktigt in i mitt tänk här hemma) men vad gör man inte för sin prins :-)) Han älskar den!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar