torsdag 15 mars 2012

Utemöbler!

I sommar ska det byggas trall här på baksidan av huset då vi har morgonsol där och vill kunna utnyttja det bättre! En frukost i solen är ju aldrig fel :-)
Frågan för mig nu är ju bara vad för möbler som ska få pryda trallen :-) Är ganska säker på att det blir vita fräscha trä möbler som vi har på framsidan då jag tycker det är absolut finast! Gillar iofs även vita korgmöbler men är inget stort fan av loungemöbler och ute möbler i mörka färger..
Vitt och fräscht på sommaren ska det va!!
Brukas utemöbler är ju bara to die for!! Vita, blanka och klassiska!





Regissör stolar är riktigt snyggt men jag hade nog önskat ett tyg i kanske grått eller vitt istället!
Dessa amerikanska däckstolar och det urfina brickbordet står också på önskelistan!





Lyktor till bordet måste man ju ha också och dessa har jag spanat in ett tag nu så snart är det nog dags att slå till :-)


Nä nu är det slut surfat på fina möbler för nu är det lämning av prinsen på dagis som står på tur! Sen vila för mig, BF idag ju så vi får väl se om hon tittar ut idag :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar