måndag 12 mars 2012

Parkas problem!!

Vill så gärna ha en fin parkas! Vill ha en "ouppklädd" jacka att ha när det ska hängas i lekparken i vår. Men jag har mina krav...den ska inte gå ner över rumpan, det ska vara en lite tightare modell, inte massa snören som hänger och helst en i den perfekta beiga färgen och utan luva... Ännu är den inte funnen men denna fina från Dobber är helt klart ett alternativ, fin grön färg faktiskt ju!!


Massor fint överallt nu ju i alla butiker och jag tröttnar aldrig på blått&vitt som ni kanske märkt och denna stickade från Stockhlm är ju väldigt fin :-)


Imorn på förmiddagen blir det ett besök i Tallboda då jag äntligen ska få träffa min väns lilla nytillskott Ville!
På eftermiddagen sen kommer syster med barn och prinsens morfar på fikabesök till mig och lilleman! Hoppas på sol så vi kan sitta ute och njuta!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar