lördag 10 mars 2012

Ray Bans & randigt!

Hämtade lilleman hos min mor&far efter frukosten på hotellet och han hade blivit rejält bortskämd lät det som! Glass och pannkakor var bara lite av det som hade stoppats i munnen :-)
S och jag tog sen en sväng på stan i butikerna medans lilleman tog sin nap och se så mycket fint jag kom hem med! Spontan shopping när den är som bäst :-)


På Malmbergs Optik firade dom Ray Bans 75års jubileum med fantastiskt pris på 75st Ray Ban Aviator i storlek medium :-) Hur glad blev jag inte då liksom, 750kr för min drömbågar som annars ligger på ca 1500kr! Självklart fick ett par följa med mig hem så nu får sommaren och solen gärna komma, så nöjd!!
Blev även ett par finfina ballerina från Tommy Hilfiger och en fin randig kofta! Vår/sommar garderoben börjar ta form :-)

Nu blir det lite vila på soffan för mig och ikväll blir det Melodifestivalen för hela slanten! Svårt bara att veta vem man ska hålla på, sååå många bra låtar ju!! Men måste jag välja en så blir det nog ubersnygga och duktiga Loreen :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar