tisdag 24 januari 2012

Ajajaj...

Usch och kräks och blää säger jag bara!!! Detta ryggont tar musten ur mig totalt... Idag har vilostunderna och "träningspromenaderna" i huset blandats med tårar flera ggr om.. Detta är bland det värsta jag varit med om, konstant ont och totalt rörelsehindrad.. Smärtan blev så fruktansvärd idag på eftermiddagen så efter ett lugnande samtal med en toppenbra barnmorska så har jag nu tagit två smärtstillande och hoppas det ska hjälpa..Var nog lite för tufft att sluta så kvickt med tabletterna :-(
Lilla "Lisa"( ja det är nog vad vår lilla tjej ska heta efter mycket velande :-) sparkar iaf runt och hickar där inne som aldrig förr vilket känns mycket lugnande!!

Nu ska jag försöka sova här och vakna till en bättre dag imorgon, wish me luck!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar