fredag 27 januari 2012

Statusuppdatering!

Efter att ha sovit riktigt bra utan nån som helst smärta så har även morgonen funkat bra här hemma, jippie !
Sitta är fortfarande inte aktuellt men idag kunde jag faktiskt få upp saker från golvet helt själv och bädda både vår säng och prinsens ( även om det tar liiiiite längre tid än vanligt!!)Allt görs i slowmotion men det går iaf åt rätt håll och jag blir mer och mer självständig vilket känns som en stor befrielse! Jag kan fortfarande inte ta på mig byxor mm själv men jag gissar på att det bara är en tidsfråga nu!
Vaknade dessvärre upp med irriterad hals och snuvig näsa imorse men vad gör väl det när man redan är höggravid och har ryggskott, bara att lägga det på toppen och beta av det med :-)

Nu har jag tagit mig nerför trappan och hämtat kaffe, saft,delicatoboll och ett braigt nr av Residence så nu blir förmiddagsfika för min del!


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar