torsdag 12 januari 2012

Trött i kroppen..

Igår blev det en dag hemma från jobbet och så även idag. Kroppen kändes helt orkeslös igår morse men tog mig ändå till jobbet... Efter ca 20min där så ville kroppen bara lägga sig ner och sova så det blev första bussen hem och sen sov jag från 10-15!!!! Idag har jag sovit från 9-14.30 så jag tror nog att min kropp och den lilla där inne behövde ta igen lite sömn..Känner mig mycket bättre nu så imorn blir det banken igen!

Just nu leks det doktor här hemma, öron och mun ska kollas och det är mycket spännande!! Alldeles strax blir det sängen för lilleman och sen kaffe och Sveriges Mästerkock för mig och S!!


Imorn är bästa dagen på veckan här, det är fredag!! Att ha en ledig helg framför sig med familjen känns underbart! Fikadate med fina vänner är inbokad och även en träff med föräldrarna men annars inga planer!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar