torsdag 19 januari 2012

Trött mamma...

Vilken kväll!! Jobbade till 18 idag och sen kom bästa S och prinsen och hämtade mig! Blev ett snabb stopp på Tempo i Tallboda då mjölken var slut, vilket är lika med kris här hemma, och Hugos paket från Lekmer hade kommit och skulle hämtas ut!
Lilleman fick köra egen vagn och var mäkta stolt, fort runt i affären gick det och en del märkliga varor hamnade där i :-)





När vi kom hem blev det duschning för prinsens del och matintag för min del! Medans S sen la Hugo så somnade jag på soffan och sov från 20-23!!!! Nu har jag förflyttat mig till sängen och ska fortsätta med lite mer sömn i ett par timmar till!

Imorgon är det fredag och tjejmys med bästa vännerna står på schemat! Alla sju tjejer kommer och jag tippar på en kanonkväll, hörde nåt om två olika efterrätter :-))

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar