tisdag 24 januari 2012

Bättre rygg & fina ugglor!

Här hemma blir ryggen bättre och bättre. Värst är på morgonen innan man kommit igång. Det som fortfarande inte funkar är att sitta, gör förbaskat ont minst sagt :-( Nu har jag dessutom valt att inte äta mer smärtstillande på grund av den lilla i magen. Vore skönt att slippa det, får se hur det går, funkar det inte så kanske jag bara tar en halv dos..
Ryggskott kombinerat med graviditet i 7:e månaden är inget att rekommendera..

Blir ju mycket vilandes med telefonen i handen och igår tittade jag runt på Sebras fina barnsaker och då hittade jag denna helt underbara mobil till vagnen, matchande speldosa och skallra till lilla prinsessan! Ugglor i dova lila och rosa färger, så fint, Danskarna dom kan dom!









Posted from my iPhone

1 kommentar:

  1. Men Cicci vad händer! hoppas verkligen din tygg blir bättre snart! Gravid räcker liksom med påfrestning på kroppen! Jag har försökt kommentera på Iphonen men lyckas aldrig... konstigt! Jag håller med, danskarna dom kan dom!! :D

    Krya på dig och ryggen!

    Kram Annelie

    SvaraRadera