tisdag 31 januari 2012

Projekt hall!

På vår övervåning har vi tre sovrum, en stor "Walk in Closet" , badrum och en tråååååkig hall!! Eller hallen i sig är egentligen inte så tråkig, vita väggar, fint vitt trägolv och fönster med utsikt över Roxen åt ena hållet och ett litet fönster åt andra hållet så ljus finns det också gott om men hur möblerar man en hall både smart och fint?? Just nu har vi ett vitt PS skåp från Ikea som jag gillar massor och som rymmer viktiga/ tråkiga papper mm. Sen har vi ett skrivbord där också men saken är den att vi sitter ju aldrig vid detta skrivbord så nu ska det ut!!
Tänker mig en skön fåtölj istället där jag och lilla prinsessan kan mysa medans lilleman stökar på sitt rum och även en plats där jag kan hålla till på nätterna med lilltjejen :-)
Det lutar åt en vit Ektorp men jag tycker ju att rottingfotöljen från Ikea är sååå fin också, dock kanske inte lika mysig att krypa upp i??!!





Här ska det surfas inspiration till vägghyllor,brickbord, lampor, kuddar och plädar så att denna hall blir precis så mysig som jag tänker mig att den kan bli!

-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar