tisdag 10 januari 2012

Till sessan!

Idag blev det en sväng i några butiker på lunchen och det är ju så svårt att stå emot alla söta små flickkläder.. Idag fick en finfin klänning i grått, en kofta och en söt mössa i mörkt gammelrosa följa med mig hem!


Vi har en del att fixa med innan den lilla kommer men oj så avslappnad och lugn man är denna gång jämfört med förra gången! När det gäller vagn, babyskydd och säng så har vi det ju redan, skönt! Ska bli så kul att få plocka fram Buggan igen! Vi har bestämt oss att skippa dubbelvagn, funkar det inte så köper vi det senare men tror nog att ståplatta på Buggan funkar utmärkt till lilleman. Hoppas det iaf för det vore såååå skönt att slippa dubbelvagn och jag har inte hittat någon som uppfyller alla mina önskningar heller för den delen..

Det som måste införskaffas är mest smått så som kläder, flickiga lakan till sängen, täcke och kudde till vagnen, lakan till vagnen mm. Även en vagga skall inhandlas som lilltjejen kan sussa i på nedervåningen! Denna har min vän till sin fina lilla tjej och jag gillar den massor,smidig och fin så risken finns att vi kommer härma henne med denna :-)Vill att lilltjejen ska kunna ligga lite skyddad från storebror och då tror jag denna blir kanon!


-Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar