tisdag 31 januari 2012

Kureringsvecka!

Är sjukskriven även denna vecka för ryggen och det behövs. Den blir bättre och bättre och jag kan röra mig mycket mer obehindrat nu men är fortfarande väldigt rädd för att det ska göra så där fruktansvärt, förskräckligt, obeskrivligt ont så jag är nog lite föööör försiktig emellanåt...
Att sitta är fortfarande svårt och funkar bara kortare stunder sen gör det tokont och jag måste vila ryggen..
Vill gärna tillbaka till jobbet innan det är dags för mammaledighet den 1mars så jag hoppas på att i värsta fall kunna jobba iaf halvtid! Saknar kollegorna och banken massor och har en del som jag vill avsluta ordentligt och kunder jag vill kontakta innan jag går hem på 1års mammaledighet! Hoppas ryggen är ännu bättre efter denna vecka med vila och kurering!
S är världens bästa och tar hand om allt här hemma exemplariskt medans jag är i det tillståndet som jag är i, vad skulle jag göra utan honom !!
På köpet så har prinsen gått från att ha varit extremt mammig till att det numera är pappa som är favoriten!! Fast jag får en heldel pussar och kramar jag med, dom är han bäst på att skämma bort oss med :-)

Nu ska här vilas en stund på sängen innan någon nytta ska göras här hemma!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar