torsdag 26 januari 2012

Belöning!

Idag har jag varit hos distriktssköterskan här på morgonen och är nu ännu ett steg mot att bli friskare! Mormor lämnade prinsen på dagis imorse och han förstår så väl att jag har ont i ryggen och inte kan följa med in på dagis, fick en stor blöt puss och sen sprang han in med mormor till kompisarna! Underbara lilla kille, han hjälper mig öppna dörrar, lägga smutstvätt i tvättkorgen, ta upp grejer från golvet till mig och däremellan kommer han och kramar och pussar på mig när jag ligger på soffan, bästa Hugo!!


När min rygg är återställd och jag är tillbaka så ska jag belönas efter allt slit och tråkigheter har jag bestämt mig för!
Denna ska då bli min, hur fin kommer inte den bli hängandes på Buggan fylld med blöjjor och kräkhanddukar :-)


Nu ska här vilas på soffan en stund för sen är det dags att köra en runda med alla övningar jag fått från sjukgymnasten att göra! Min rygg ska bli stark och bra igen :-)

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar