måndag 23 januari 2012

Ryggskott...

Ajajaj är allt jag kan säga, detta måste vara ryggskottet från helvetet!!
Det började igår när jag, S och lilleman var på Ikea. Jag böjde mig ner för att plocka upp Hugos vattenflaska under vagnen och då smällde det till i ryggen. Efter att ha rätat upp mig så var smärtan heeeeelt fruktansvärd. Jag började kallsvettas, fick svårt att andas, hörseln försvann och jag kunde inte flytta mina fötter... Tror aldrig jag blivit så rädd. Rädd att nåt hände med min lilla i magen..Jag höll mig i vagnen och blev stående med smärtan från helvetet.. Vi fick ringa ambulans och när killarna från ambulansen körde ut mig på båren så bröt min lilla prins ihop totalt :-( Grät hysteriskt och ropade efter mig heeela tiden, min lilla älskling som är så liten förstod så väl att nåt inte var bra med mamma..

Lilleman fick åka till mormor&morfar medans jag och S spenderade eftermiddagen och kvällen på akuten. Eftersom jag är gravid kan dom ej ge mig samma smärtstillande som man annars får vid ett ryggskott så smärtan är mer eller mindre bara att härda ut. Jag kan knappt sitta upp än så länge och gå eller stå är omöjligt..Smärtan med att föda barn är INGET jämfört med detta!!
Efter en natt här på ortopeden så ska jag idag få träffa en sjukgymnast vid lunch som jag hoppas på kan få mig upp ur sängen så jag kan börja röra på mig och sen få åka hem!
Allt är iaf bara fint med den lilla i magen som sparkar runt som vanligt och det är ju det viktigaste av allt!!

Nu är prinsen lämnad på dagis och S är på väg hit för att hålla mig sällskap, längtar så offantligt mycket efter min lilla prins!!

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar