tisdag 15 juni 2010

Bra start på dagen!

Idag startade jag och Hugo dagen med en powerwalk på 1tim innan frukosten, Tornby tur och retur. Solen lyste, det var varmt och bara så skönt, en riktigt bra start på dagen, detta skall göras om alla mornar nu framför!
Efter promenaden blev det en tur ner på stan med prinsen och morfar föratt hämta upp Klara och äta lunch. Blev en sallad för mig då jag nuförtiden ABSOLUT inte ska äta EN ENDASTE liten kolhydrat längre! Inte heller något godis eller bröd, än så länge går det bra, kaffe är min räddare när alla andra trycker glass och kakor! En svull dag i veckan ska jag ha, tror det blir lördagar, eller fredagkvällar kanske...hmmm tåls att fundera på..
Blev lite shopping idag till lillen, ny fin T-shirt och linnen. Till mig blev det en fiiiin ring med en turkos sten och ett par örhängen. Beställde även klockan som jag fick av mannen i rätt färg så nu tar det ca 1v tills den kommer hem, längtar!
Så fort mamma och mannen slutat jobbet nu så blir det en tur till Bergslussar, hoppas bara solen håller sig framme ett tag till.
Ikväll blir det ny tidningsläsning i form av nya Mama, hur bra är inte den tidningen!!

Imorn har jag nåt väldigt spännande på agendan kl 11.00, håller alla mina tummar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar