måndag 21 juni 2010

Hummel it is!

Idag blev det lunch på Fräcka fröken med bästa tjejerna Elin& Josefine! God sallad och fina vänner är lika med bra lunch det :-)
Efter lunchen tog Josse och jag en sväng på stan med sovandes killar i vagnarna. På P.o.P:s rea så hittade jag ett par byxor, strumpor och en t-shirt, mycket bra. Blev en is-thé i solen också tillsammans med massa bebis snack!
Jag kom idag också på att vi inte har nån jacka till prinsen så när älsklingen var på vägen hem från jobbet så fick han kila in och inhandla en skaljacka på Polarn, även den på rea, hur bra som helst!Då vi ska hålla till på Gotland i nästan tre veckor så gissar jag på att en vindtät jacka kommer att behövs för lillprinsen. Beställde även hem en "baddräkt" från Hummel till lillen idag då han kanske iaf får doppa tårna på Gotland i sommar!

Planeringen för dopet går framåt också. Inbjudningarna är postade till slut och mötet med prästen är avklarat.Till dopfikat blir det att beställa prinsesstårtor och baka massa goda småkakor. Jag vill ha tårtorna med ljusblå marsipan och vita marsipan prickar på, hoppas dom kan fixa det på konditoriet som vi ska beställa från men konstigt vore det väl annars!

Nu sover prinsen för natten och jag ska bänka mig framför Norska Hollywoodfruar. Inte lika bra som de svenska men de funkar helt klart.Saknar ju dock älskade Maria Montazami!

Prinsen fina "baddräkt" från Hummel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar