fredag 11 juni 2010

Regnig dag...

Vaknade av att det ösregnade och så har det fortsatt hela dagen :-( men regnet gjorde ju att jag fick inviga mina fina stövlar så dagen blev bra ändå!
Blev en tur till babyproffsen då prinsen behövde en till snuttetrasa då den han har var i stort behov av att tvättas och han kan absolut inte vara utan den!! Hittade tyvärr inte samma som han redan har så det blev en Pingu men den fungerade precis lika bra som tur var!
Sen fick vi följa med morfar till K.Rauta och där hittade jag fina handtag till dörrarna i vårt förhoppningsvis nya hus :-)
Kan säga att min hjärna går på högvarv, inredning snurrar runt, runt hela tiden, dag som natt känns det som! I helgen ska vi runt och titta på kök, vi är ganska säkra på hur vi vill ha det men det är alltid bra med lite inspiration! Det kommer bli vitt, med mörkt trä och mycket fint från Bruka! Önskar man kunde slippa att ha diskho i köket då jag tycker det är sååå fult men vi ska nog hitta nån fin där också då det känns som ett måste tyvärr :-(
Utemöbler måste man ju ha också när man har hus och där är drömmen en vit grupp från Grythyttan, dyrt men ack så fint!

Idag kom mannen min hem med en present till mig :-) En urfin klocka från Adidas som jag tittat på och suktat efter. Ska bara byta färg på den då de inte hade den färg jag vill ha tyvärr!
Han är bara för bra min älskling, vilken tur jag har att just jag träffade honom!!

Prinsen växer så det knakar, det enda han vill är att stå upp i knät och studsa upp och ner. Däremellan snurras det vilt på golvet och krypet är nära nu! Han är alltid så snäll vår lille prins, tror han är riktigt nöjd och glad med livet!! Finast på jorden är han också!!

Pratade med min fina Emma förut och det verkar som det blir middag&utgång med tjejerna när jag kommer till storstan nästa helg, lovely!!!

Nä nu är ögonen trötta så nu blir det sängen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar