måndag 14 juni 2010

Ingen bra natt för prinsens föräldrar...

Inatt vaknade lille mannen många ggr....han somnade alldeles för tidigt så hela natten blev fel.
Kl 05 tyckte han att det var dags att gå upp vilket inte hans mamma&pappa tyckte.. men vad gör man när man möts av världens största leende, bara att gå upp!! Vid 06 tog mormor över så jag fick sova vidare, riktigt skönt!
Lunchen idag intogs tillsammans med syster och Klara på stan. Efter lunchen mötte jag upp Josse och hennes fina lilla Ludvig. Blev en mysig fika på Espresso House med mycket bebisprat och sen lite tittandes i affärer, bra dag!
Gillar så mycket att bo här hemma i Linköping igen, att bo nära sina vänner betyder så mycket!

Ikväll har jag hittat den ultimata sänggaveln och sängborden efter mycket surfandes på nätet, kommer bli så fint! Igår gjorde vi även klart hur köket ska se ut. IKEAs Home planner är verkligen toppen. Nu blir det ett vitt kök med mörk stensskiva istället för träbänkskiva som vi tänkte från början. Längtar så tills allt är klart så vi kan flytta in!
I helgen är en runda på Bruka i Stockholm inplanerad, utbudet på deras grejjer här hemma är inte så stort tyvärr och dom har mycket fint som jag vill ha till vårt kök som ni nog redan vet!

Den här finingen vore inte heller helt fel att ha glänsande på köksbänken :-)
Den väcker stooort ha begär hos mig!




Lillprinsen sover nu och på tv:n är det ju bara fotboll nuförtiden så för min del blir det soffan och nya numret av Plaza Interiör, lovely om jag får bestämma!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar