tisdag 1 juni 2010

Ingen städning här inte...

Ikväll är mannen i Enköping för uppskrivning av jägarexamen, håller alla tummar jag har!
Detta innebär att jag är själv hemma med prinsen. Hade planerat att städa inför imorgon då alla tjejerna kommer hem hit men än så länge har jag bara surfat runt på massa bloggar. Får så otroligt mycket inspiration till vårt hus från alla fina inredningsbloggar. Min lista på allt jag vill ha börjar bli lååååång... Älskar att tänka ut hur allt ska vara och se ut. Allt från tvålflaskor i badrummen till utemöbler och porslin!
Här är lite av det som jag har på listan... Svart fatboy junior, pinnstolar från MIO,förvaringskorgar från Rice&Bruka,vit heltäckningsmatta i prinsen rum, Jumbo muggar från Bruka, Elefantbricka från Svenskt Tenn, Svart Nespresso, utemöbler Landsort från Bruka,Savon de Marseille,Fabric Copenhagen stuff, fina lampor, mörkgrå stor soffa, brickbord Svenskt Tenn, ja ni fattar listan goes on :-))

Nu ska jag nog försöka damma lite, får se hur länge jag orkar innan Mac:en drar mig tillbaka :-)
Jag har iaf lyckats tvätta en maskin vitt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar