torsdag 17 juni 2010

Mamma&son kväll!

Den här helgen skall spenderas i Stockholm. Mannen ska på fest med gamla jobbet och jag ska ut med tjejerna, bra helg! Dessutom kommer mannens syster med barn hem från Dubai, ska bli så kul att träffa dom då det verkligen är längesen vi sågs. Imorn ska vi träffa prästen som ska döpa prinsen vår. Blir spännande, har inte koll på några psalmer eller nåt känns det som, men men det ska nog lösa sig! Känns som vi har allt på en och samma gång så nån tid till planering av dopet har liksom inte hunnits med...Fick som tur är ett hett tips från Anna min vän på en fin psalm för dop så den ska vi nog absolut köra på :-)
Ska nog ta mig in till stan imorn med för lite shopping. Även om det finns mycket och bra butiker i Linköping så är det ändå vissa favoriter som man saknat så dessa skall besökas imorn :-) Håller tummarna för att jag hittar lite fina saker till vårt hus !!

Ikväll har prinsen och jag haft mamma&son kväll, mysigt! Vi har lekt på golvet, tränat på att sitta själv, ätit gröt, druckit fruktdryck,tränat i matstolen och pussats&kramats massor! Det har varit en toppenkväll hel enkelt!

Nu ska jag tvätta av sminket och gå till sängs, mannen är påväg hem från Enköping där han skjutit upp för jägarexamen och det gick galant! Men jag hade inte heller gissat på nåt annat, han är ju liksom bara bäst min älskling!!

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar