tisdag 22 juni 2010

Soligt & varmt!

Idag kilar prinsen och jag ner på stan för lunch i solen med mannen min!
Känns så lyxigt nu när man bor här i Linköping att man bara kan gå vart än man ska, så smidigt jämfört med storstan...
Efter lunchen ska det inhandlas havregryn som ska bli till havreflarn med smörkräm, mitt bidrag till midsommarfirandet på landet, otäckt goda!Mannen och jag ska även fixa med det grillade till midsommar så stackars mamma inte behöver stå i köket hela dagen!!Lutar mot grillspett med massa gott på tror jag :-)
I eftermiddag sen är det dags för lekdate i Tallboda med Josse&Ludvig och Anna&Emil. Då kommer också Annas syster med sina två små killar som jag aldrig träffat, ska bli så kul!
Hoppas på att kunna sitta ute lite i solen idag också och få lite färg, får passa på när lillen har en sovpaus i vagnen!

Nu sminkning och strykning av dagens klänning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar