fredag 4 juni 2010

Snart Östgöte!

Sista fredagen i Sthlm...Känns mycket märkligt måste jag säga men skönt också på en och samma gång! På måndag är jag östgöte igen och då ska Hugo och jag hänga med systers barn Klara som har studiedag, bra start på Linköpingslivet!!
Idag blir det en promenad för mig och prinsen i solen, är sugen på en grekisksallad till lunch så detta måste inhandlas!Efter promenaden blir det nog att börja packa lite inför flytten men eftersom vi dom två första veckorna ska bo hos mina föräldrar så är det endast kläder som ska packas nu så det går nog fort och lätt. Värre blir det sen när hela lägenheten ska ner i kartonger, att flyttpacka kan nog vara det tråkigaste som finns.... Men oj vad det är värt det när vi sen får ett alldeles eget hus :-)

Nu är biljetterna till Gotland bokade också så det blir nästan 3v som vi blir där och självklart har vi lyckats tajma in Stockholmsveckan :-) Ojojoj vad jag och prinsen ska hänga på kallis då och spruta skumpa,hahahha!! Eller inte... Den veckan håller man sig gärna så långt från Visby som det är möjligt!!

Gårdagens fest med kontoret var superlyckad verkligen. Först fick vi uppdrag att springa runt i stan och fota massa konstiga saker för att sen mötas upp på Djurgården med en picknick i solen! Kvällen avslutades sen på Hotellet innan taxin styrdes mot Hjorthagen!

Nu blir det ut i solen!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar