torsdag 3 juni 2010

En dag på stan!

Igår var mina fina vänner här på middag. Sista middagen innan jag drar mot linköping. Jag hade gjort två olika sallader med bland annat getost, parma, bresola,björnbär, honung och granatäpple. Blev supergoda om jag får säga det själv!Dracks några glas rosé till det också!
Fick ett presentkort av tjejerna på favorit butiken Bruka :-) Så idag har det shoppats loss där inne igen, tror tjejen i kassan börjar känna igen mig&Hugo nu! Idag blev det två stora, fina, vita uppläggningsfat, två äggkoppar och två fina rosa rutiga kökshanddukar.
Har knallat runt med Tia och ursöta Nisse på stan idag, var riktigt varmt och mycket trevligt. Blev till och med en glass i solen! Köpte väggdekorationer till Hugos rum också, har spanat på dom länge så idag slog jag till. Även en fin topp från Gina fick följa med hem och en liten present till Josefine& Christians lilla Ludvig som äntligen tittade ut igår efter många timmars kämpande för Josefine!!Välkommen till världen Ludvig!

Nu ska jag hoppa in i duschen för ikväll vankas det fest ute i solen med gamla kontoret!!

Bilder på maten igår och min shopping idag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar