söndag 20 juni 2010

Tillbaka i Lkpg!

Efter en helg i storstan är vi nu tillbaka i Linköping :-) Känns faktiskt otroligt skönt att vara hemma igen! Helgen har gått i ett känns det som. Har blivit mycket god mat på Lidingö hos mannens familj och självklart mycket bröllop på tv:n!
Var så kul att få träffa Stefans syster och barn som nu kommit hem från Dubai för sommaren,har inte sett dem sen de åkte i mars så tjejerna och James hade vuxit massor!
Hotellet är nu bokat till november när vi ska ner och hälsa på dem, känns helt overkligt och bara sååå underbart!

Hela lördags eftermiddagen satt vi bänkade framför tv:n och snyftade&log om vart annat. Victoria var helt sagolikt vacker och dom utstrålade en sån enorm lycka, jag gillar Daniel skarpt!
Jag hade så gärna velat åkt in till stan och sett dem live men mannen min sa att jag var skogstokig som ens tänkte tanken så det fick bli framför tv:n :-(

Idag har vi varit en sväng till Ekängen och mätt och titta runt i huset. I veckan ska vi skriva, lovely! Kommer alltså att vara husägare inom en vecka :-) Inflytten blir i mitten av augusti men innan vi flyttar in så ska nya köket upp och det ska målas vitt, vitt, vitt!!

Imorn hoppas jag på fint och soligt väder,ska upp tidigt för en powerwalk innan frukosten i morgonsolen med prinsen i vagnen. Kan man starta dagen på ett bättre sätt !?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar